Niedawno zakończyła się druga edycja raju RMF Marocco Challenge na kontynecie afrykańskim. W klasie sportowej wygrał duet Robert Szustkowski i Jarosław Kazberuk, natomiast  w klasie adventure – Tomasz i Zbigniew Trzuskolas. Zwycięzców było wielu, ale powód do dumy należy się również firmie Gratisownia.pl, której gadżety reklamowe stały się symbolem tego wydarzenia.

W rajdzie mogą startować samochody (klasa sportowa z klatką oraz otwarta GT), motocykle, quady oraz ciężarówki. Organizator gwarantuje blisko 1500 km malowniczych tras na terenie Maroka.

Tegoroczny off-roadowo-przygodowy rajd dostarczył wielu niezapomnianych warażeń jego uczestnikom, poza tym dostarczył mnóstwo świetnej zabawy. Po marokańskich bezdrożach ścigało się ponad 60 załóg. Trasa rajdu wiodła z północy na południe Maroka, wzdłuż granicy z Algierią. Część trasy przebiegała śladami słynnego rajdu Paryż-Dakar.

Każdy uczestnik rajdu był wyposażony w specjalną opaskę na rękę oraz wielofunkcyjną scarfę, które zostały zaprojektowane i dostarczone przez firmę Gratisownia.pl, od wielu lat specjalizującą się w zaopatrzaniu firm w różnego rodzaju gadżety reklamowe. Firma wielorotnie dostarczała gadżetów na potrzeby różnego rodzaju imprez, wydarzeń i również tym razem spisała się z realizacją projektu. Jak widać-  bardzo ważną rolę odgrywa cała oprawa reklamowa. Nie sposób bez niej wyobrazić sobie całego wydarzenia. Uczestnicy rajdu jeszcze nie ochłonęli, a już myślą o przyszłorocznej imprezie.

opracowanie własne na podstawie www.rmf24.pl (2010)