Branża reklamowa w 2011 roku mimo kryzysu miała się naprawdę dobrze. Ciągłe zapotrzebowanie na promocję jest naprawdę spore. Jaki zatem będzie 2012 roku dla tej branży, szczególnie producentów gadżetów reklamowych? Czas na spekulacje!

Nadchodzący czas zapowiada się naprawdę optymistycznie. Styczeń, szczególnie intensywny miesiąc dla branży z racji nowego roku i nowych zleceń okazał się interesujący także z racji Europejskiego Dnia Upominków Reklamowych, który miał miejsce 10 stycznia 2012 roku. Wielkie święto branży upominków promocyjnych odbyło się podczas targów RemaDays Europe w Norymberdze. Z tej okazji użytkownicy Facebooka już kilka dni przed planowym wydarzeniem uaktywnili się na portalu i założyli profil specjalnie na tę imprezę (link tutaj: Europejski Dzień Upominków Reklamowych).

Targi RemaDays Europe to ciekawe wydarzenie dla branży skupionej wokół promocji i marketingu. Jak zapewniają organizatorzy, to nie tylko platforma wymiany doświadczeń i kontaktów biznesowych. Stanowić one mają również kulisy dla bezprecedensowego wydarzenia, jakim w przyszłości ma stać się European Day of Promotional Products Industry.

To jednak nie koniec wielkich spotkań i konferencji z branży 2012 roku, a właśnie dopiero początek. Na przełomie lutego i marca, a dokładnie od 29 lutego do 2 marca, odbędzie się kolejne niezwykle interesujące wydarzenie, a mianowicie Międzynarodowe Dni Reklamy, czyli RemaDays-Kijów. Podczas targów będzie możliwość zapoznania się z najnowszymi produktami, rozwiązaniami oraz trendami w marketingu i reklamie. To niewątpliwe bardzo zachęcający pretekst do przybycia na to niecodzienne wydarzenie.

Pierwsza połowa roku 2012 zapowiada się naprawdę interesująco. Dla wszystkich, którzy działają w sektorze produkcji i dystrybucji gadżetów reklamowych mamy jedną radę – bacznie obserwować rynek, w poszukiwaniu podobnych wydarzeń, bo będzie ich z pewnością zdecydowanie więcej.

Budowanie osobistych relacji z klientami to dzisiaj kluczowe zadanie dla managerów sprzedaży każdej firmy działającej w tym sektorze. Targi jako największy „meeting” biznesowy są najefektywniejszym narzędziem dla realizacji tego celu. Możliwość nawiązania kilkuset nowych kontaktów handlowych oraz pogłębienie dotychczasowych są możliwe w tak krótkim czasie. Żadne inne działania marketingowe nie są tak ekonomiczne i skuteczne w realizacji. Zatem, do zobaczenia!