Z dobrze zorganizowanego szkolenia można wyjść bogatszym nie tylko w specjalistyczną wiedzę.

W zeszłym miesiącu miałem okazję uczestniczyć w szkoleniu organizowanym przez jedną z firm produkujących sprzęt komputerowy. Muszę przyznać, że była to jedna z lepszych szkoleń, na których miałem okazję być.

Nie chodzi tutaj tylko o wartość merytoryczną, gdyż była na wysokim poziomie, ani o prezentacje  multimedialne, które były graficznie dopieszczone, ale o to, jak firma potrafi promować się za pomocą drobnych gadżetów. W trakcie szkolenia oczywiście można było bez ograniczeń korzystać z bufetu, gdzie były ciastka, kanapki, ciepłe i zimne napoje. Na koniec każdy z uczestników dostał pamiątkowy zestaw różnorodnych przyrządów. Oprócz ładnych firmowych i trochę „dizjanerskich” długopisów otrzymaliśmy koszulki i kubki z nadrukiem firmowym oraz pendrive`y. Podczas szkolenia za aktywność można było otrzymać torbę na laptopa, polar albo parasolkę.

Szkolenie to na pewno będę wspominał bardzo dobrze, tym bardziej, że wyszedłem z niego bogatszy nie tylko w wiedzę.

Wszystkie firmy prowadzące i/lub organizujące szkolenia powinny zadbać o detale, o drobnostki, które sprawią, że uczestnicy otrzymają coś więcej niż fachowe przeszkolenie. Obdarowywanie ludzi gratisami buduje ich lojalność, a ta wśród klientów jest bardzo ważna. O ile nie najważniejsza.