Blogowe sprawy organizacyjne

Gdyby zapytać osobę związaną z promocją, PR, marketingiem, jak można, czy jak należy się promować, to pewnie wymieniłby kilka sposobów, które można sprowadzić do :

- reklamy,

- marketingu

- PR`u

- marketingu szeptanego

- promocji

- wykorzystania potęgi intenetu

 

Zgadzam się z tym, jednak to stanowczo za mało, żeby prowadzić bloga i co tydzień zamieszczać kolejny wpis, który przynajmniej w minimalnym stopniu odpowiadałby na domenowe pytanie: jak się promować?

Dlatego na blogu, który właśnie czytacie staram się wynajdywać, opisywać i charakteryzować sposoby promowania się innych, ponieważ gdybym za każdym razem miał odpowiadać na pytanie jak się promować?, słowami specjalistów od PR, blog skończyłby się po 3 wpisach. Stąd też, na blogu znajdują się recenzje płyt, gdzie wspominam jaka kampania promocyjna jej towarzyszyła, recenzje książek, którymi promują siebie sportowcy.  Przybliżam także sposoby promowania się sklepów, które wykorzystują np. koniec świata do stworzenia swojej kampanii reklamowej oraz wspominam o kampanii prezydenckiej w USA, która jest jednym wielkim podręcznikiem wyborczym dla wszystkich, którzy kiedykolwiek chcieliby kandydować na posła, prezydenta. Ponadto zamieszczam relacje ze spotkań z pisarzami, którzy promują własną twórczość oraz z jarmarków oraz innych wydarzeń sportowo-kulturalnych, które promują miasta oraz różne obchody czy uroczystości. Wszystkie te wpisy bardziej lub mniej bezpośrednio odpowiadają na pytanie: jak się promować?

Na blogu znajdują się także opisy różnych gadżetów. Gadżety, to nieodłączny element promowania się czy nawet lansowania. Są one nieodłącznym elementem promocji wydarzenia, produktu czy okazji. Często się zdarza, że hostessy rozdają podczas promocji smycze, długopisy, koszulki z nadrukiem, apaszki. Rozdając gadżety firma promuje swoją markę, zaś ludzie noszący na co dzień smycz z logo banku czy stacji radiowej, promują właśnie daną firmę.

Na każdym kroku można zobaczyć, jak promują się firmy, ludzie, wydarzenia, filmy, muzyka, eventy. Wiadomo, że wiele z nich można przegapić, dlatego też, żeby wiedzieć, jak można się promować, trzeba przeczytać albo całego bloga na raz, albo czytać go regularnie, co tydzień.