Coś więcej niż reklama zewnętrzna i tablice drogowe

Reklama rozumiana jako outdoor obejmuje różne formy: neony, szyldy, tablice wielko powierzchniowe i transparenty. Uważane są za medium wspomagające reklamę prasową i telewizyjną.

Reklama outdoor ma tę przewagę nad np. reklamą prasową czy nawet telewizyjno – radiową, że nie trzeba posiadać odpowiedniego nośnika, aby ją zobaczyć. Tablice reklamowe znane też jako billboardy są wszechobecne i zewsząd informują nas o różnych możliwościach, okazjach, promocjach i wydarzeniach.

Odpowiedni dobór nośników i treści umożliwia dotarcie także do wąskiej grupy odbiorców; mieszkańców konkretnego osiedla, dzielnicy czy miasta. OUTDOOR jest reklamą, która przyciąga uwagę. Coraz popularniejsze stają się jednak billboardy w formie elektronicznej. tzw. LED`y. Urządzenia LED`owe już na dobre zadomowiły się w naszym życiu. Mamy latarki ledowe, lampki biurowe ledowe, a także rzecz jasna, lampki rowerowe

Dzięki reklamie billbordowej w formie LED`owej istnieje możliwość szybkiej aktualizacji treści. Jeśli outdoor reklamuje jakieś wydarzenie (np. koncert albo event), to w przypadku zmiany lub odwołania imprezy istnieje możliwość szybkiej informacji o zaistniałej sytuacji. Ponadto outdoor w formie LEDu otwiera nowe możliwości, ponieważ nie jest to reklama statyczna, a ruchoma. Na elektronicznym wyświetlaczu można wykorzystać fragmenty koncertów, zrobić podkład muzyczny, przedstawić ciekawą animację. Elektroniczny billboard pozwala emitować reklamę niemalże tak samo, jak robi to telewizja. Przyszłość reklamy outdoorowej należy więc do LED`ów. Wtedy nasze ulice będą wyglądały

Tak, jak te np w Nowym Jorku i/lub Szanghaju.