To niemalże wydarzenie roku 

Wiele firm prowadzi swoją działalność w oparciu o katalog, który sama wydaje, a w którym znajdują się opis i zdjęcia oferowanych  przez firmę produktów. Mogą to być katalogi z samochodami a mogą być także np. z ubraniamiDo firm opierających swój biznes na katalogach zaliczamy min. biura podróży. Chyba nikt nie wyobraża sobie prowadzenia  biura podróży bez katalogu (być może za kilkadziesiąt lat będzie to możliwe). Katalog to taka rozbudowana wizytówka firmy.

Dlatego właśnie biura podróży w różnych miejscach robią odliczania do dnia premiery katalogów, wysyłają katalogi do członków klubu biura, wydają wersję exclusive dla wybranych albo też dodają do katalogu jakiś kojarzący się z wakacjami produkt, np. piłkę plażowąNp. katalog IKEI to dla wielu osób jedno z najważniejszych wydarzeń w roku. Tym bardziej, że ceny w katalogu nie zmieniają przez cały rok. 

Coraz więcej firm inwestuje w ładnie wydane, kolorowe katalogi. Jedną z takich firm jest gratisowania.pl, która niedawno wydała katalog z oferowanymi przez siebie gadżetami. Można w nim znaleźć wszystko to, co znajduje się w ofercie gratisowni, np. szeroki wybór parasoli reklamowych. Oprócz tego znajdują się tam – jak w każdym dobrym katalogu – opisy produktów oraz ich zdjęcia. Całość wygląda jak ciekawy magazyn handlowy skierowany do konkretnych odbiorców.

Dzięki katalogowi jeszcze łatwiej będzie wybrać interesujące nas gadżety, które możemy przeznaczyć albo na materiały promocyjne swojej firmy albo też wykorzystać je jako prezenty dla najbliższych. Mimo dynamicznego rozwoju Internetu katalog wciąż jest ważnym elementem promowania i promocji. Ładnie wydany katalog zachęci nie tylko do odwiedzenia strony, ale także do zakupów.