Ciekawy sposób komunikacji firmy z otoczeniem

Wydaje mi się, co sposób promocji pod nazwą „drzwi otwarte” powoli przestaje być popularny. A szkoda, gdyż drzwi otwarte pomagają tworzyć korzystne relacje firmy z otoczeniem. Klienci mają szansę poznać działalność firmy od wewnątrz, podglądnąć jak powstają niektóre gadżety.

Pozwalają na bezpośredni kontakt firmy i klientów na innej nieco zasadzie niż podczas robienia zakupów. „Drzwi otwarte” wzbudzają zaufanie i przynoszą niewymierne korzyści w postaci zaufania społecznego. „Dni otwartych drzwi” to bardzo popularne narzędzie public relations.  „Drzwi otwarte” są najczęściej organizowane dla:

- pracowników oraz ich rodzin,

- klientów,

- dziennikarzy i przedstawicieli redakcji,

- społeczeństwa,

- osób z publicznych: polityków, sportowców,

- innych firm z branży,

Na drzwiach otwartych można zaprezentować swój asortyment, a także nawiązać wiele nowych partnerskich znajomości.