Po naszemu: wydarzenia specjalne

To także sposób komunikowania się firmy z otoczeniem. Eventy organizuje kiedy chce się pokazać bieżącą działalność firmy. Oprócz tego, różnego rodzaju eventy służą integracji pracowników i przyciąganiu uwagi społeczności lokalnej, która to może nie zdawać sobie nawet sprawy, że dana firma działa wśród nich.  W zależności od planu, tematyki i efektu, który chce się osiągnąć organizuje się różne eventy.

Ponadto służą integracji pracowników, jak i przyciąganiu uwagi szerokiej rzeszy odbiorców.

  •  wydarzenia biznesowe: konferencje, kongresy, zgromadzenia, święta, targi branżowe;
  • wydarzenia społeczne; zjazdy, sympozja naukowe, obchody, jubileusze;
  • wydarzenia specjalne happeningi, koncerty, imprezy sportowe i kulturalne;
  • wydarzenia motywacyjne szkolenia zagraniczne, nagrody, wyróżnienia,
    atrakcyjne wycieczek

Podczas eventów, podobnie jak podczas drzwi otwartych można zaprezentować swoje produkty oraz pozyskać zupełnie nowych klientów. Eventy to dobry sposób na zwrócenie uwagi  na ofertę firmy, a jednocześnie promowanie swojej działalności w otoczeniu lokalnym.